Pogosta vprašanja

Ali kolo lahko naročim prek spleta?

Seveda, vaše izbrano kolo bo pred izdajo skrbno pregledano in na njem bo opravljen »uvodni« servis (nastavitev menjalnika, preverjanje zavor in ostalih komponent). Kolo bo zapakirano v večji kartonsti škatli in ustrezno zaščiteno. Zaradi prostorske stiske boste morali poravnati krmilo in priviti pedala (v kolikor so priložena h kolesu). Želimo vam varno in veselo vožnjo Ekipa Šport 11/11.

Nekaj ni vredu z vašim naročilom in ga želite vrniti?

Ste prejeli vaš paket pa vam ne ustreza? Najprej se vam opravičujemo za nastalo situacijo in si želimo čim hitrejše rešitve. Nekaj primerov: - Če je vsebina poškodovana: pošljite nam nekaj slik in opis nastale težava na email naslov: info@11-11.si, mi pa vam bomo svetovali in vam pomagali rešiti situacijo.

Napačna velikost naročenega artikla?

V kolikor ste prejeli napačno velikost, paket v orignalni embalaži z računom pošljite na naš naslov Šport 11/11, Poslovna cona A17, 4208 Šenčur. V kolikor je na zalogi večja/ manjša številka artikla vam uredimo zamenjavo, v nasprotnem primeru pa izstavimo dobropis.

Kaj se zgodi z mojim naročilom, če me ni doma ob dostavi?

V Sloveniji dostavo izvaja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije in v kolikor vas ob dostavi ni doma vam bo dostavljalec v nabiralniku pustil prevzemni list s katerim vaš paket lahko prevzamete na vaši lokalni Pošti. V primeru naročanja v tujino pa vas 2 uri pred dostavo obvesti kurir dostavne službe DPD. Z njim se lahko dogovorite za lokacijo in uro prevzema. V kolikor veste, da vas v dopoldanskih urah ni na domačem naslovu pa lahko enostavno izberete drug naslov dostave (npr. v službo) ali pa paket prevzamete osebno v naši poslovalnici Šport 11/11.

Kako vrnem prejet paket?

Paket v originalni embalaži pošljete nazaj na naš naslov: Šport 11/11, Poslovna cona A17, 4208 Šenčur, SI. Takoj, ko paket prejmemo se bomo lotili reševanja težava, z zamenjavo izdelka oziroma vračilom kupnine. Želimo si, da ste naši uporabniki zadovoljni.