fbpixel

Splošni pogoji poslovanja

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

 

Cene ''namesto-prečrtano?'' so stare prodajne cene artiklov v naših trgovinah.

 

Naročila - koraki nakupa

1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.

Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru ko kupujete prvič, kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila.  Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.

 

Nekateri artikli nimajo "nakupovalne košarice". Te artikle naročate preko elektronske pošte info@11-11.si ali telefona +386 59 09 74 25 in jih prevzamete v naših poslovalnicah oziroma se dogovorimo za prevzem/pošiljanje.

 

2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah (delovni dnevi, pon-pet), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

 

3.) Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.

 

4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe

Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Žiga Šport d.o.o., Poslovna cona A17, 4208 Šenčur. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov info@11-11.si.

 

Plačilo in hitra dostava

Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
  • z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
  • s kreditno kartico(Eurocard/Mastercard, Visa ali debetne kartice)

 

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.

V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.

V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.

V naši poslovalni v Šenčurju (Poslovna cona A17,4208 Šenčur, Slovenija) vam omogočamo tudi nakup na obroke:

 

nakup na 12 obrokov z NLB plačilnimi karticami pri katerem najnižji obrok znaša 50€

nakup na 36 obrokov z DINERS plačilno kartico pri katerem najnižji obrok znaša 10€

Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge.

 

Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, dobaviti tudi preostala naročila.

V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte.

 

Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila.  Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, bo dostavljalec (Pošta Slovenije) vaš paket predala vaši lokalni pošti in vam na naslovu pustila prevzemni list. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalni.

 

Dostava je za vsa naročila nad 100 EUR brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo  3,50 EUR  in so enotni za celotno Slovenijo.

 

 

Hitri kredit (Summit Leasing Slovenija)

V naši poslovalnici Šport 11 (Poslovna cona A17, 4208 Šenčur) vam omogčamo tudi nakup na obrokes pomočjo hitrega kredita preko Summit Leasing Slovenija.

Pogoji za sklenitev Hitrega kredita:

  • osebni dokument
  • davčno številko
  • bančno kartico
  • zadnji bančni izpisek

Določila in pogoji veljajo za hitri potrošniški kredit kreditodajalca Summit Leasing Slovenija d.o.o., Flajšmanova 3, 1000 Ljubljana.

Lastnosti hitrega kredita:

  • Obrestna mera se določi v skladu z vsakokrat veljavno poslovno politiko Summit Leasinga
  • Slovenija, kar trenutno znaša 8 % letno.
  • Minimalni znesek kredita je 125,00 EUR, maksimalni znesek 8.000,00 EUR
  • Minimalni obrok 10 EUR
  • Odplačilna doba je lahko od 3 do 60 mesecev
  • Strošek odobritve znaša 1% od zneska kredita
  • Strošek zavarovanja terjatev se obračuna od osnove, ki je seštevek glavnice in obresti po spodnji premiji:
Ročnost 12 mesecev 24 mesecev 36 mesecev 48 mesecev 60 mesecev
Premija 2,80% 3,70% 4,30% 4,60% 4,90%
 
  • Kredit se mesečno odplačuje z direktno bremenitvijo osebnega računa
  • Seštevek kreditne izpostavljenosti kupcev pri Summit Leasing Slovenija ne sme presegati 8.000,00 EUR.

Postopek odobritve kredita in kriteriji za odobritev kredita:


Pred odobritvijo kredita kreditni posrednik stranko osebno identificira in preko aplikacije kreditodajalec izvede poizvedbo v zbirki osebnih podatkov zadolženosti (SISBON). Podatki o stranki se vnesejo v spletno aplikacijo, ki je dostopna preko spletne strani Summit Leasinga z uporabniškim imenom in geslom. Za poizvedbo mora kreditni posrednik vnesti podatke stranke (ime, priimek, davčno številko in EMŠO). V kolikor je preverjanje uspešno in je stranka predložila zahtevano dokumentacijo, se postopek nadaljuje na vnos osebnih podatkov kreditojemalca in kreiranjem kreditne pogodbe. V primeru, da je preverjanje neuspešno, kreditni posrednik usmeri stranko na Summit Leasing d.o.o., na oddelek za potrošniške kredite.

Hitre kredite lahko pridobijo fizične osebe, s stalnim prebivališčem v Sloveniji, ki niso mlajši od 18 let in so:

  • redno zaposleni v Republiki Sloveniji ali v državah EU (prejemajo plačo v EUR)
  • upokojenci (prejemajo pokojnino v Sloveniji)
  • tuji državljani (lahko pridobijo hitri kredit do dveh let), ki morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
    • v Sloveniji imajo stalno prebivališče
    • zaposleni so pri delodajalcu s sedežem v Sloveniji za nedoločen čas

Kreditojemalec mora biti imetnik osebnega računa (v nadaljevanju TRR), ki omogoča otvoritev direktne bremenitve in kamor prejema plačo/pokojnino. Račun mora biti odprt pri eni od bank s sedežem v območju SEPA (tuj državljan mora imet odprt TRR v Sloveniji). 

Samostojni podjetniki, osebe, ki opravljajo poklic kot samostojno dejavnost, kmetje, osebe, ki opravljajo javna dela, prejemajo avtorski honorar ali plačilo iz naslova pogodb o poslovodenju, NE morejo pridobiti hitrega kredita.
Izkazan priliv iz naslova plače ali nadomestila za čas porodniškega dopusta mora biti enak ali višji od 90% neto minimalne plače, kar trenutno znaša 600,40 EUR. Izkazan priliv pokojnine mora biti vsaj 85% neto minimalne plače, kar je trenutno 567,04 EUR in predstavlja znesek iz obvestila ZPIZ-a naveden pod “skupno nakazilo”. Letni dodatek oz. regres se odštevata od skupnega nakazila pokojnine.
Dokumenti, potrebni za pridobitev kredita:

VSI

Osebna izkaznica, potni list ali vozniško dovoljenje (v obliki kartice)

Davčna številka

Bančni izpisek:

  • zadnji originalni bančni ali
  • originalno potrdilo matične banke o prilivu na TRR iz naslova zadnje plače
  • ali
  • originalni izpis iz internetnega poslovanja v pdf obliki, ki je lahko:
    • izpis iz e-bančništva v obliki zadnjega mesečnega izpisa ali
    • izpis za poljubno obdobje, ki mora biti narejen najmanj za en mesec
    • (zadnja postavka ni starejša od 31 dni)
    • do zadnjega v mesecu lahko predložite izpisek, za pretekli ali
    • predpretekli mesec
    • TRR na območju SEPA (velja za vse razen za tujega državljana)
ZAPOSLENI

Z izpisa mora biti razviden priliv plače v tekočem, preteklem ali predpreteklem
mesecu. Če na izpisu ob prilivu plače ne piše PLAČA ali OSEBNI DOHODEK ali
REDNO DELO ali SALA, stranka predloži še ujemajočo plačilno listo za priliv z
izpisa.
V kolikor kreditojemalec poleg plače prejema nadomestilo iz invalidskega
zavarovanja (šifra 09 iz Obvestila ZPIZ) ali prejema dve plači (za oba nakazila
potrebno predložiti ujemajočo plačilno listo), se kot priliv šteje seštevek vseh
delnih prilivov.

OSEBE NA PORODNIŠKEM
DOPUSTU

Za osebe na porodniškem dopustu velja, da morajo poleg zgoraj navedenih
dokumentov prinesti še potrdilo delodajalca o zaposlitvi za nedoločen čas (ne
sme biti starejše od 31 dni). V primeru zaposlitve za določen čas, lahko sklene
kreditno pogodbo za čas trajanja zaposlitve, vendar ne več kot za 12 mesecev.

ZAPOSLENI V TUJINI

To so osebe zaposlene pri delodajalcu, ki ima sedež na območju države EU in
prejemajo plačo v EUR. Plačo lahko prejema na TRR v Sloveniji ali na TRR v državi
članici EU. Poleg osnovne dokumentacije mora kreditojemalec priložiti še
originalno plačilno listo, s katere je razvidno nakazilo plače na TRR, ki ustreza
prilivu na bančnem izpisku.

TUJI DRŽAVLJANI

Poleg izpiska (in po potrebi plačilne liste) predloži še dovoljenje za stalno
prebivališče in potrdilo delodajalca o zaposlitvi za nedoločen čas. Plačo mora
prejemati na TRR odprt v Sloveniji.

UPOKOJENCI

Z izpisa mora biti razviden priliv pokojnine v tekočem, preteklem ali
predpreteklem mesecu. Če na izpisu ob prilivu ne piše POKOJNINA ali ZPIZ ali
PENZ ali če je stranka mlajša od 62. let, predloži še odrezek, ki ga prejme iz
ZPIZ-a. Pokojnina je lahko prikazana pod šifro 01 in/ali 09.

Poleg zgoraj navedene dokumentacije je pogoj za pridobitev kredita tudi:

  • pravilno izpolnjena in podpisana kreditna pogodba,
  • pravilno izpolnjeno in podpisano Soglasje za direktno bremenitev, UIP, standardne predhodne informacije, izjavo o politični izpostavljenosti ter podpisan obrazec za obdelavo osebnih podatkov za namen trženja
  • izstavljen račun, s specifikacijo načina plačila
 

Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije kupec.

 

Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije) in nas o tem obvestiti. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.

 

Garancija

Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.

V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.

 

Stvarna napaka

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

 

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

 

Darilni boni

Koriščenje bona:

Darilne bone lahko koristite samo v naši poslovalnici ob nakupu izdelkov. Za nakup lahko uporabite več različnih bonov. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Plačevanje v spletni trgovini z darilnimi boni ni mogoče.

 

Promocijske kode

Uporaba promocijske kode:

 

Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode .

V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.

S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate.

Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.

V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo .

*Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

V primeru težav lahko kupec ponudnika Žiga šport d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 386 59 09 74 25 ali po elektronski pošti na info@11-11.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, Žiga Šport d.o.o., Poslovna cona A17, 4208 Šenčur.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Žiga Šport d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Žiga Šport d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.showHYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL"&HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL"lng=SL.

Artikli na spletni strani

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij in opisov artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.